Hey there Delilah

Idag när jag kom till skolan så va de första emma frågade "Har läst till provet?"
VILKET PROV?!
Suck,då hade ju jag såklart helt glömt bort att vi hade diet provet idag,fetaste häftet vi skulle läsa.
blev överlägset less. Så jag gick och sa till Martin att jag hade faktist helt glömt bort de,
- "Du är så härligt ärlig" sa han :P Så jag fick låna de där häftet av han och läsa på dom 30 minuter som va kvar tills vi skulle ha provet. Man har ju en ganska snäll lärare ändå :) Gick väl sådär bra,eller jah,så bra som de kunde gå.

Och imorgon är de nationella svenska MUNTLIGA . Noooo. hata, va ska man snacka om.. "dröm och verklighet" jaha,sen då? :P fattar inget. Funderar på att ta bilden från häftet där en tjej sitter på en klippa och en bild av farmor kanske :) får se om jag kommer på nått annat.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR