Niice

Kan man annat än att älska vädret? :)
de är ju så underbart med sol och lite värme!

Nu har jag gjort andra dagen på inlärningen på jobbet,
idag tabbade jag mig lite men de var för att jag fick
stå i kassan och dra åt helvete va folk de kom ett tag :P
Helt slut i skallen efter 2timmar i kassan.

Och idag efter jobbet så åkte jag ut till birsta
och köpte mitt första plagg från monki ;)
hehe,de blev en kjol :D

Isöndags föresten gick jag till fia och
vi tog ett varv runt sidsjön,
och sen gick vi hem till fia och satt på
baksidan med en varsin tallrik med
kladdkaka,glass och jordgubbar : )
Lovely.

Näe nu ska jag snart käka spagetti
och köttfärsås med mamsen
och sen bara lata resten av kvällen.

Älskling är på annan ort och jobbar igen
men kommer hem på torsdag :)
Miss you älsk!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR