The ice harvest

nu har jag sett The ice harvest,
men jag såg inte hela för de va på tv1000 och jag bara zappa
och såg att de va nån film så jag tänkte att -jag ser väl den då,
men de hade gått en bit in i filmen,
sen när den va slut så slog jag över till tv1000 plus one,
för där går alla filmer som går på tv1000,fast en stund senare :P
men den hade hunnit gått ett tag så jag såg nästan från exact samma ställe igen :P
Men den va bra,
kanske för att jag tycker John Cusack är så bra också men :P
fast 1408 tycker jag inte om,även fast han är med :P
och där är ju samuel L med också som igentligen inte skulle göra filmen värre
utan tvärtom men näe,tycker inte om filmen.
Men den här va bra : )



Imorrn kommer älskling hem,
han har bara varit borta sen fredag men ändå ;)
jag älskar dig.






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR