Åland

nu vare länge sen man skrev igen,
bara för att jag inte tänker på att skriva här.. :P

Nu ska vi iaf gå och lägga oss för imorrnbitti ska vi
kliva upp klockan 03.30 typ och åka ner mot grisslehamn
och ta färjan över till Åland ;)
Jag,älskling och Carlgren.
Osså har vi hyrt en lite stuga på åland som vi ska
sova i en natt osså ska vi väl glida runt och kika lite när vi kommer
fram : )
Och sen tar vi färjan hem igen på fredag och köper med
oss en massa sprit i taxfreen på vägen hem ;) :D
Hehe.

Och föresten,
jag som har velat haft en mp3 så länge,
den förra har ju varit trasig i typ mer än ett år :P
Osså nu behövde jag ju verkligen en nu när jag ska
sitta i baksätet i mer än 80mil :P
Så jag fick en av älskling :D
Tack bubben :)

så,see you later!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR