Remember

Nu är jag hos älskling igen : )
har nyss ätit en bulle : )

Det gick riktigt bra i resturangen idag,
jag fick ett par av stammgästerna,
en jätte trevlig trio gamlingar :D
som jag för övrigt fick 60 kroner dricks av ;)
osså fick jag en 4a som inte kom så dom va ju lätt :P .
Osså vare ett bord som jag bara skulle plocka bort flaskorna
på och då sa en kvinna vid bordet
"Guud va fint hår du har,jätte fint verkligen"
då blir man ju superglad : )
Eftersom att mitt hår,eller jah,färgen iaf,
inte var så billig :P själva håret har ju varit gratis :P
De var faktist inte första gången någon sa de heller,
en tjej i kassan på Kicks sa också en gång att mitt hår va fint,
alltid lika kul : )

Aja,nu ska jag nog gå och lägga mig och mysa ner
mig hos älskling..
och imorrn ska jag sova lääänge
och vänta tills älskling kommer hem som får sluta runt 1
imorrn : )
Chao





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR