Snow?!

Jag satt här vid datan och helt plötsligt kollade jag upp
och ut genom fönstret och va fan äre jag ser?! Snö?
Ja,stooora vita snöflingor som lägger sig på marken.
Jag tog min första bild av vintern08..


Jag tyckte de var lite väl kallt idag när jag gick till bussen...

Förövrigt så har jag varit på stan med fia idag,
hon skulle kolla ut glasögon :D hihi.
Osså åkte vi till citygross och köpte hårfärg,
alla färger utom min fanns i stan,är inte detta typiskt.
Men de är ju billigare på grossen så inte klaga :P
Sen köpte fia med sig en coffe-sallad osså åkte vi hem till mig
och hon åt sin sallad och jag åt rester sen igår,fläskfille ;)
Kolla på tv lite och nu sitter jag här,väntar väl typ på att bonde ska börja..
eller nått.


sofia

SNÖÖÖÖ :D nästa gång vi ses ska jag kasta snöboll på dig, :D haha


Blogg: http://soffelin.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR