Fredagkväll

Å så,då var man hemma igen.
Gick ganska fort idag också,frös som bara den bara..
kanske börjar bli sjuk? tycker jag har klarat mig från förkylning
ovanligt länge.. men hoppas jag klarar mig ifrån det : )
När jag stog och vänta på bussen så åkte johanna förbi,
hon erbjöd mig sjuts hem,men de lät som den längsta
omvägen någonsin :P, så jag tackade nej.
Nu håller jag på att göra lunchen tills imorrn,blir wok med nudlar.
Sen efter jobbet imorrn då så ska vi ju hem till älsklings föreldrar
och käka middag och sen varen nån fest hos peter för nån fyller år,
vi skulle väl bara förbi där en sväng kanske,får se.
Gick förbi fika rummet innan jag gick hem och fick syn på dom här,
två lådor av varje : )
Tog dom ju igentligen till min kära älskling eftersom jag inte äter så
mycke sånt där men sen slog de mig att han inte tycker om mörkchoklad,
så de va ju tur att jag inte tog så många,för nån måste ju äta upp dom ;P
hihi.






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR