söndag morron

Igår på alla-hjärtans-dag var vi bara hemma och
myste : )
Älskling va borta hos peter på dagen,
och jag var på birsta sen åkte jag hem och började
lite smått med maten och då knackade de på dörren
och där stog älskling med en bukett rosor : )
Sötnosen : )
Till middag blev de iaf potatisgratäng med massa kantareller i
och fläskfile. Jätte gott vare faktikst : )

   

Sen blev de kladdkaka och glass till efterrätt : )



Osså fick älskling en tröja av mig osså
en varsin trisslott,tror ni inte att han vann och inte jag :P
Sen käkade vi godis och chips och kollade på
Patrik 1,5 Den hade väl sina roliga stunder :P


   Mina rosor : )

Det var iaf en jätte mysig kväll,
det finns inget bättre än dig : )
jag älskar dig mest bubben!





fia

gulligt :D


Blogg: http://soffelin.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR