tisdag kväll

Idag blev det införskaffning av mat.
Men innan de så åt vi kycklingfile med klyftpotatis å bea-sås,värsta lyxet ;P.
Sen åkte vi och handlade,osså träffade dan upp oss utanför,
och de var en väldans tur för vi lyckades som vanligt ta för lite påsar :P
så vi behövde bärhjälpen!
Sen kollade vi på Den rätte för Rosing,lite små kul och se,
som alla andra "reality" serier :P osså lite fika till de : )

Förövrigt så har jag varit och tränat med fia idag,
vi var jätte duktiga och var där ett bra tag,ska nog dit imorrn också,
förhoppningsvis några dagar till i veckan,vi får väl se hur jag lyckas med de : )

Imorrn har jag och mamma en dejt,hon ska komma hit och kolla på Bolt ;P :)
jag har ju redan sett den men jag kan se den igen,no problems.
Skulle vilja åka på ikea och köpa nått man kan förvara kläder i ,
har brist på sånt och håller på att bli tokig på grund av detta,
jag som har en hel del kläder,ganska jobbigt när man inte vet vart man ska göra av allt.

Jag hade tänkt kolla på sex and the city nu men insåg att de är ju såklart samma
avsnitt som jag såg förut idag.. så då går jag nog och lägger mig istället,
istället för att sitta här och dega för no reasen.

Godnatt och sov gott!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR