Goddag söndag.

Fyyy va jag är trött idag!
Imorse ringde klockan vid 05.45,skulle ta bussen 07.15..,
trodde jag,kollade i busslistan och såg att bussarna börjar ju inte
gå förns 08.45. Jahaa,va spännande de blev,ingen buss..
så då vart jag ju tvungen att väcka min söta sambo-älskling och
sa att han måste sjutsa mig till jobbet,han vart inte glad men
såklart så gjorde han de : )
Vi hade inventering idag på jobbet,med start klockan 08.00
de va inte så tråkigt som jag trodde och inte lika jobbigt heller,
jag fick jobba med en annan tjej eftersom de första gången jag va
med på nått sånt där. Osså skulle vi räkna korten (födelsedagskort och sånt)
osså vare en sak som stog ivägen så hon jag va med skulle försöka flytta på den,
vilket resulterade i att ALLA kund korgar rasade på andra sidan väggen! Haha!
det va roligt! vi var klara vid halv 11 och då fick jag sjuts hem av henne : ) Thanks.

Sen kom jag hem och älskling satt och åt glass så jag gjorde mig en varm macka : )
Sen gick jag mot bussen för att möta upp fia och åka och träna,
jag var så trött att jag höll på att slockna på bussen,fan va sånt är jobbigt!
Man känner sig bara för att lägga sig ner på sätet att sova.

Sen åkte jag hem och nu har jag duschat,väntar på bubben så ska
jag väl börja laga mat.
Annars ikväll blire bara att lata och kolla på beck ikväll,
om jag kan hålla mig vaken genom hela filmen ;P

Föresten,hur fantastisk är det inte att de fortfarande är
relativt ljust ute! och klockan är 17.15!!
Det börjar ju iallafall luta mot vår people! : )

Ha en bra kväll!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR