Lördagen

Heej!
Jag skrev inget imorse för att jag orkade inte :P
jag har bara jobbat idag,började klockan 13,
fick sjuts ut av min älskling.
Och nu har jag nästan nyss kommit hem,
så himla skönt och kliva ut från jobbet 21.15 och
de är fortfarande nästan lika ljust som på dagen : )
Då blir man på bra humör,även fast jag har min huvudvärk.

Hoppas ni har njutit av det fina vädret idag iallafall..

Imorrn är jag ledig så jag hoppas på lite fin väder imorrn också : )
ska kanske anstränga mig och kolla på vädret på tv4 som är snart ;P
Nu ska jag gå och fixa lite gotta och lägga mig framför tvn!

Föresten.. Sjuuukt jobbigt att sova med tatueringen,
den är på min favvo sida,sidan jag alltid somnar på!
och nu vågar jag inte änns ligga på den sida :/
Men de gick och sova på andra sidan också,hehe.


fia

haha kämpa på :D


Blogg: http://soffelin.blogg.se/
Anonym

bild bild bild bild.. :D


Blogg: http://emeliebee.blogg.se/
an old friend

Hanna heter jag och är 19år. jag kommer igentligen från en 3årig gymnasieutbildning på



heter EGENTLIGEN...stört mig as mykt




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR