Ljus i vårt hus

Nu går det mot juletid,första advent nästa helg!
så nu ska det vara mycket ljus : )

Ljustrattar,fått av mamsen : )

Ljus på båda sidorna nu!

Älsks pappa var här förut idag och satte upp den här ute på balkongen,
vi fick även ljusslingan av han,det var snällt : )



Idag vaknade vi vid 12 tiden :P haha skönt å sova ut..
vi gick inte å la oss igår förns typ 3 :P
Sen var jag ute och körde lite bil med mamma och sen
direkt efter det så åkte jag och älski ut til birsta för att köpa glödlampor
och jag ville ha en ny läppglans för mitt presentkort på kicks som jag fick när
jag fyllde år.. köpte inte den jag hade tänkt men tänkte prova nått nytt : )

köpte även skrubbvantar för att skrubba the body..


Sen hämtade vi danne också och åkte och handlade på maxi,
sen hem och gjorde middag hel kyckling i ugn med ris och beasås
och sallad,men jag åt bara kyckling,liiite ris och en MASSA sallad!
och pyttelite sås,ska försöka bli smal igen :P haha.
och sen har vi kollat på zombieland,jätte dålig :P haha.

Och nu ska vi nog snart gå och lägga oss.
så godnatt!






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR