Onsdag

Hallå!

idag vart dåligt med bloggande,
för imorse hade jag ställt klockan på 8,
vet inte varför för jag skulle inte till tandläkarn förns
10.40 :P men när klockan ringde så ställde jag om den till
halv 9,vakande och somnade om till kvart över 9 haha.
Sen åkte jag som sagt till tandläkarn,
mina visdomständer växer snett men har inte kommit fram än,
växer dom så att de gör ont så måste man ta bort dom,skulle inte
frvåna mig om jag skulle måsta göra de!!
Sen hade jag inga hål men början till hål så efter tandläkarn gick
jag raka vägen till apoteket och köpte listerine och tandtråd :P
bestämt mig för att börja vara duktig så man kanske slipper laga.


Sen tog jag mig även friheten att gå runt på stan lite,
hittade en fin tunika/tröjja/klänning och två blusar,köpte inget :p.

Kanske en storlek större?annars fin,men kunde inte bestämma vilken
färg jag ville ha,vit,grå,röd eller svart..


Suuupersöta men båda genomskinliga,så jag tänkte,skulle de inte se konstigt
ut med ett linne under? jag testade med bh och det går ju inte. :P



jag var hemma vid 1 och klockan 2 åt jag en skål med lite kikärtor,
tonfisk,majs och ett ägg. det är de ända jag har ätit idag..

Håller på att tvätta,ska ut med embla och sen kommer älski och
då ska vi äta varmkorv med potatis mos och sen blire nog birsta : )





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR