Måndagkväll/natt HÅR

Jag sitter här och har värsta dilemmat,
funderar om jag vill ha ljusare hår eller inte.
har tittat på massa gamla bilder och tittat på alla (!) hårfärger jag har haft..
inte för att låta som att jag är allt för nöjd eller nått
men jag tycker att det mesta passar.. : /

Vi har den riktiga,innan färgandet började ;P (gammalgammal bild!)

Den lite mellanbruna med inslag av orange.. gillar den faktiskt

börjar gå åt det mörkare hållet..

JÄTTEMÖRKT! och jätte allvarlig..

Och PANG!.. jätte ljust! :P

Lite mörkare och mycket kortare! tycker om den här också

sen blev det mörkare igen .. tycker om den också :P

Typ,dagens färg.. lite mer slingor är det nu dock,men förstört.


Så,då har vi gått igenom nästan alla färger, finns nån som jag inte har
nån bild på datan på, och tur är väl det :P haha.
Men jaja. De är ju så svårt att få som man vill ha det så jag måste fundera.
kommentera gärna vilken färg som ser bäst ut : )

Och nu ska jag kolla klart på 2½män sen sova,godnatt på er : )



Mumsan

...gillar den med lampan som "hatt", och den med röda diademet : )

Hanna

haha lampa som hatt :)


Blogg: http://nelliehanna.blogg.se/
fiiia

bild 5 och 6, någon av dom färgerna :D dom var fina.. gillar nr 6 mer, :)


Blogg: http://soffelin.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR