Onsdagkväll

Ikväll skulle jag på personalmöte på jobbet men
det visade sig att jag inte skulle vara med på mötet utan
jag skulle jobba medans :P haha jag och jonna åkte på att
sitta i kassan medans mötet var,nån måste ju göra de ;P
Gick inte så bra kände jag,inte bra att vara borta så länge :P
sitta i postkassan när man har varit borta ett tag är ingen bra idé.
Näe,jag gjorde inte så mycke fel,inget som inte ordnade sig : )
Kul att jobba med jonna också,hon är trevlig.
vi ska kanske försöka få ihop gänget från jobbet på lite
partaj nästa helg,de vore trevligt : ).

Aja,hur som haver..
jag är inne i det här med hårfärgandet..
jag och mamma ska nog gå till frissan tillsammans,
det blir ju mysigt : ) fast det tar mycket längre tid för mig :P.
Och nu har jag hittat en färg som jag tycker är såååå fin : )
Färgen sitter i Lauren conrads hår,look at this..

Åå,så mittimellan det mellanmörka och det för ljusa och den ser så
varm ut. Frågan är hur det ser ut platt,jag har ju platta hår ganska ofta?
Näe men den här vore nog den ultimata färgen,lätt att se brun ut till den också..
Å god,so perfekt!

Undra om jag ska sluta tjata om håret nu :P

förövrigt så har jag fastnat för en låt av beyonce(!)
en låt som jag har hört för länge sen men aldrig hört hela.
jag har aldrig riktigt tyckt om beyonce men efter att ha sett
den här videon så tycker jag nog att jag kan hålla med
folk som säger att hon är en riktigt bra artist,
och hennes röst låter fantastisk i den här låten,
inte så skrikig och gnällig som jag tycker att det alltid har varit..
Lyssna här : )





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR