Onsdagnatt..

Aa,idag blir det nattblogg,
för igår när jag gick och la mig strax efter 23
så låg jag och vände och vred på mig hur länge som helst,
hatar när man inte kan somna,vill helst somna direkt
men det händer så sällan så jag vill vara så trött som möjligt
när jag går och lägger mig..
Svårigheten att somna förstärks nog nu när man mår ganska
dåligt med det här med jobb,man mår absolut inge bra
med den oroliga känslan i magen som kommer från tankarna
över hur det kommer att bli..

Nog om detta..
var som sagt ner på stan idag med fia,
fick en flaska booooze och en söt(förstor) ring av henne : ).
var och hämtade mitt cv hos mamma och sen den vanliga
fika-stunden på charm ;P
Efter staden så åkte vi hem till mig och spelade mariocart,
fia visade stora tecken på nybörjare :P hahah men de är inte lätt!
det gick dåligt för mig mä :P
Iallafall så åkte hon hem vid halv 6 typ och då började jag laga mat
och älski kom hem och sen åkte vi till hans mam/pap och hämtade en
tillfällig telefon åt mig,yes! i got a phoooone now! : )
sätter i simkortet imorrn. var även och handlade lite smått på city g.
Sen var vi ut på en promenad med embla och
sen har vi kollat på efterlyst/idol sappade mellan som galningar!

Tänkte visa dagens..

Ännu en favvo tröjja : ) från Gina såklart
(och dom gamla vanliga legginsen :P )


Och mitt långa hår,looove it : ) lite längre bara ;P och skulle gärna
gå till frissan och färga för jag vet precis vilken färg jag vill ha,
kan bara inte få till det själv. kanske ska önska mig ett frisörbesök i 20års present?



Näe,få se vad jag ska hitta på nu.. är inte trött än så kan inte gå och sova..





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR