torsdagkväll

hej och sorry för dålig uppdatering..

har inte orkat skriva och sen nu ikväll fick jag jätte ont
i magen,mellan revbenen typ,gjorde ont när jag andades ut
och när jag böjde mig lite framåt :/ men nu är det bättre igen.
tror jag måste kolla upp magen,den spökar mycket.
Min söta pojkvän var lika söt som vanligt och pysslade om mig :) ♥

Förövrigt idag så var jag och gorde teoriprovet för andra gången
och klarade det :) det var himla skönt,för jisses vad man har läst i den
där boken! nu har jag uppkörningen kvar,jag hoppas jag slipper göra om
den allt för många gånger :P

jag är så otroligt sugen på en massa nya fina vår/sommar kläder,
har hittat lite jag vill ha,kan visa imorrn.!

Ojuste,mitt på dagen fick jag sms av älski som sa att jag skulle
åka ut till birsta så vi kunde handla när han slutade,
så jag åkte ut en timme tidigare för att kunna gå runt och kika lite :)
hittade två söta tröjjor ..

det gick inte å få en bra bild på den här,den är mycke sötare i verkligheten
och på :) 79.50:- på H&M


Hittade en riktig "hanna-tröjja" men är det en hanna-färg?
jag älskar ju marinblått men den här var lite mer blåblå,men fin :)
betalade 37:- för den ;P på cubus


Var även på bok rea efter provet imorse,hittade 3böcker!
2romaner och en bok som jag redan har läst som jag tyckte var bra,
så jag ville ha den (när livet stannar).
Återkommer med recensioner när jag har läst dom ;)



Hm,nu  vart det ett långt inlägg ändå :P haha.
men nu ska vi strax gå och lägga oss. imorrn har jag inget å göra,
kanske städa lite,kanske en sväng på stan.. ja,vi får se helt enkelt.
Godnatt på er!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR