Onsdag

Uppdatering

Godmorron!

Idag blire en städdag,det behövs verkligen.
På listan står..
  • Diska
  • Damsuga/torka golven/damtorka
  • städa undan allt skit som ligger framme
  • torka ur kylskåpet
  • tvätta handfatet och toan (blä :P)
  • Rensa hyllan i badrummet från tomma grejjer.
  • Drog internettkabeln på väggen(hatar när den låg mitt i,men nu sitter den fast på väggen :))
Allt blev gjort och lite till,stolt! ;) nu ska jag börja med maten!

Ja,ungifär så.
Men just nu äre frukost som gäller,
har redan varit ute med embla på första promenaden :)
Jobbet ringde och fråga om jag kunde jobba imorrnkväll,
så det blir jobb både imorrnkväll och fredagkväll :)

Sommar :)


Nu ska jag slå på lite musik,går mycket bättre å städa då ;)
Färdigt! : ) Å så fint det vart!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR