Onsdagkväll

ikväll har jag varit ute och kört bil ;P
åkte och hämtade fia och vi åkte ut till birsta för jag
ville köpa nya blommor till vardagsrumsfönstrena,
plantagen var stängd märkte vi när vi kom dit så vi åkte till
birsta city och även en sväng på ikea.
sen när vi skulle hem så började oljelampan lysa men slockande
lika fort igen,jag stanna och ringde älski och han sa att jag kunde
köra vidare och när vi var alldeles utanför hemma hos oss,
då började oljelampan lysa igen och slockande inte,så jag stannade
utanför där vi bor och ringde igen för ja fick inte upp olje stickan :P
älski och dan kom,drog upp stickan,fyllde på olja och sen vare bara
å köra igen :P jag fick köra själv bort till jonas där dom hade suttit hela
kvällen och spelat nå tvspel,men vi stannade inge länge,
nu är vi hemma.. sitter och dricker mjölk och äter digestivekex.

om ett tag ska vi väl gå och lägga oss och kolla på halv åtta hos mig.
aja,vi säger väl godnatt här då.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR