Onsdag

Hejsan,

Vaknade upp imorse, lika snorig som igår.. va fan! Jag gick och la mig typ 22.30 och klev upp 10.30.. ca 12timmar sömn ska inte hjälpa mot denna förkylning? nejnej.

Trots förkylningen så har jag och embla såklart varit ut på en promenad, och sen har jag även städat undan lite i köket eftersom vi ska flytta allt därifrån ikväll.

Posten kom alldeles nyss och jag hörde att det var något tungt som ramlade ner.. yes,mitt nya löshår! Det var liite lockigare än på bilden men det går nog att fixa, annars såg det bra ut :) det tänker jag använda dom få gånger jag går ut :P för då vill jag faktiskt inte ha kort hår.

Så ser håret ut på bild, så liite lockigare än så är det just nu. Det till vänster på bilden är det.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR