Torsdag

usch vilket tråkigt skit väder det är idag då.. regnigt och grått. Jag och Embla har nyss varit ut på en mindre härlig promenad :P Här på förmiddagen har jag fortsatt rensat ur skåpen, det är faktiskt väldigt skönt för det finns mycket vi kan slänga, vi kommer ha kvar ganska lite tallrikar och vissa glas så vi kanske tillochmed kommer köpa lite nytt sånt också. Nån som behöver massa kastruller eller stekpannor? :P

Igår var vi och tittade på tapeter, vi tycker ganska olika på det området men med lite smakråd av andra så blir det nog något av mina förslag iallafall.

Jag hade tänkt färga utväxten idag men får se om jag gör det.. vet inte om jag orkar, det är så himla tråkigt :P haha. Men det går ju ändå ganska fort. Och imorrn har jag tid hos frissan, blir dock inte kort som jag pratade om för ett tag sedan.. det blir nog bara lite uppklippt nu eftersom mitt hår känns typ jämnlångt och tråkigt :P

Nu ska jag fortsätta lite i skåpen. Ha en bra dag!

Så här ser det ut just nu..





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR