Måndag

Idag har jag varit på stan med Johanna. Vi gick runt och kikade i affärer och hittade lite smått å gott båda 2. Jag köpte en väldigt enkel kjol på hm för 79kr, har saknat något enkelt när det är fint väder och man inte vill dra på sig leggings. Sedan hittade jag ett par supersöta skor, sneakers eller vad vi ska kalla det på dinsko-rean, dom hade kostat 299kr och jag har tittat på dom förr och nu köpte jag dom för 79kr!! helt galet.

Igår var vi ute i mikkas stuga nästan hela dagen, jag,F,danne,mikka och tingen. Vi tog årets första utomhusdopp i sjön där, det var så himla skönt! jag ville inte kliva upp så när dom andra klev upp låg jag kvar och plaskade för mig själv ett tag :P. Sedan efter det grillade vi och käkade blåbärspaj till efterrätt och på kvällen blev det en sväng till ett sandtag för att grabbarna skulle köra rc-bil. Jag och mikka satte oss på en sandkant och dinglade med benen i solnedgången och surrade massa strunt. Härlig sommardag :)

Vi ska nog ut och bada ikväll med efter vi har ätit, jag sa det igår när jag låg och guppade i vattnet "Nu måste jag bada varje dag resten av sommaren!" Det kommer nog inte hända men måste abslout försöka bada så mycket som möjligt, det är så skönt och det är ju det man längtar till på vintern. Förra sommarn badade jag typ 1-2gånger här i sverige, inte okej!

Ha en bra kväll nu allihopa! :)

Hur söta? ♥





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR