Sundsvall - Husum, Husum - Sundsvall

Idag har jag åkt lastbil! Johanna kom och hämtade mig vid 12.30 osså åkte vi till hennes jobb, lastade lastbilen och åkte upp mot Husum (ovanför ö-vik). Det var skummpigt,ryckigt och gungit på väg upp, för att lasten skvalpade runt och puttade runt lastbilen :P. Gick ca 33km/h i uppförsbackarna på motorvägen( kanske inte så konstigt med tanke på att bilen var lastad med ca 40ton gegga! haha) Väl uppe i Husum lastade Johanna av medans jag satt i lastbilen och spelade spel på mobilen ;) Sedan åt vi köttfärsås och pasta till middag, herregud dom har ju micro och säng och hela fadderullan i dom där bilarna. Så jag värmde på maten medans hon jobbade, vi käkade och sedan vare bara att åka hemmåt igen. Vi stannade dock på en mack i ö-vik och köpte oss varsin glass! Resan tog 6½timme typ. Kul att jag fick följa med! :)

Hittade en trevlig gubbe på bilen.. :P

Ena tanken på bilen

Dinnertime!

Jag i bigsize-backspegeln :)

Och såklart.. Högakusten bron.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR