Måndag

Hejsan!
Imorse blev jag lite glad när jag kollade på termometern och såg att det var varmt ute, 0 gradigt. men jag blev inte lika glad när jag väl kom ut, det regnade ju! så det var ändå inte så kul att vara ute och gå, och snön blir så jobbig, hård och hal och näe, fy.
Annars då.. ställde klockan på 10 idag men vaknade någon minut i 10 av mig själv. Sen har jag ätit frukost, varit ut med embla, diskat och plockat lite.
Nu när jag jobbar mindre så tänkte jag slå till nån dag och bjuda på lite thailands bilder som jag ännu inte visat,får se när det blir.
Ha en bra dag!
Föresten, är det nån mer än jag på blogg.se som inte kan göra mellanrum mellan raderna? :P väldigt irriterande när man inte vill att hela skiten ska sitta ihop!


Anna

hej hanna! jag har faktiskt hittat hit. fin blogg :)

använder du google chrome istället för internet explorer? för då jag har använt google chrome har inte jag kunnat gjort mellanrum mellan raderna.

tack för i lördags förresten, tycker det var riktigt roligt, fast att jag inte drack :D



kramar! /anna på ica ;)


Blogg: http://annaalindgren.blogg.se/
Hanna

Haha näe men hej! va kul. Okej, får titta på det då.. vet inte vad jag använder men :P haha tack för hjälpen iallafall :) Ja,det var jätteroligt,det får vi göra om och då ska inte du ha bilen :) Kram!


Blogg: http://nelliehanna.blogg.se/
Anonym

nej då ska jag inte ha bilen, jag lovar :D

har du hört att vi ska på himlabadet nästa torsdag? :) alla ''unga'' på hela jobbet kan ;) visst är du på?




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR