Natt

Jag är inge trött,eller ja.. kanske börjar bli nu då men. Jag ligger i sängen med min dator, thats right,den är tillbaks.. dock utan alla bilder och allt annat som fanns på den, det gick förlorat. Väldigt tråkigt.

Ja,vad har jag gjort idag då, var ut på några promenader med embla innan bubben kom hem,då gjorde jag mat och sedan sjutsade han mig till birsta medans han åkte till sin kompis som fixade min dator :) jag köpte ingenting.. eller jo,en penna faktiskt. Som jag ska skriva i fotoalbum med. Sedan hämtade han mig och vi åkte tillbaks till hans kompis och väntade på att datan skulle bli klar. Sedan åkte vi hem. Kvällsfikade,kollade på tv,spelade lite mario och sedan gick och la oss.

Men nä,kanske ska kika på nått på datorn,den ända filmen som finns är Beck,och den såg jag nyss typ halva på så,aja. Godnatt!

(om det funkar att göra mellanrum nu så hade du rätt Anna ;) )


Anna

det funkar :D haha!


Blogg: http://annaalindgren.blogg.se/
Hanna

Yes,du hade rätt ;)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR