Tisdag

Hallåhallå!

Tog mig ut på en promenad nu på kvällskvisten, himla skönt även fast det blåste.. jag har varit näst intill handikappadi vaderna efter vi hjälpte Johanna att flytta i lördags :P F smörjde mina vader med Zon igår när vi gick och la oss och vaknade imorse med bara en ont vad! Han får nog smörja ikväll igen ;).

Annars idag har jag och danne spelat mario, han kom hit vid 12 och åkte strax före 4. Käkade lunch gjorde vi också imellan spelandet ;).

Och äntligen har vi bestämt inför midsommar. Vi och våran kompiskrets är verkligen superdåliga på att planera och bestämma inför grejjer. Men nu har vi äntligen som sagt bestämt något. Det blir midsommar i Mikaelas stuga och det blir jag och F, mikka och tingen,jonas och carro, danne och kanske nån kompis till mikka. Massa go´mat och dricka, på väderprognosen ser det ju även ut som att vi kommer kunna slippa regn, vi hoppas på det men annars gör det ju inget, vi är ju så himla vana regn här i vårt avlång land, har även hört talas om en altan med värme i stugan så det ska nog inte gå nån nöd på oss :)

Nu ska jag fortsätta att kika på Äntligen hemma innan F kommer hem, han är och fixar med bilen. Han kommer nog hem lagom till HK kl 21 ;) Ha en bra kväll!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR