Måndag

Goddag.

Den här helgen har känts både lång och snabb, konstig kombo! I lördags var vi hos mamma och per och drack en massa glögg och åt ännu mer pepparkakor och kollade på hockey. Sedan blev det middag och mer hockey och sen spelade vi även yatzy innan vi åkte hem vid 23tiden.

Igår gjorde vi inte mycket på dagen, tingen kom hit och vi tre åkte till dollarstore och kikade och shoppade lite. Sedan åkte vi hem till oss och gjorde tacos. Sedan åkte tingen hem och F gick upp till Jonas ett tag och jag låg mest i soffan. Sedan fikade vi och kollade på Beck när han kom hem.

Idag måste jag komma igång med min rapport,måste måste måste! Jag har skjutit på det så himla länge nu! :P Men jag valde ett bra krongligt ämne också så får skylla mig själv :P. Ska till skolan på handledning senare idag också.

Ha en bra nu :)

Så här hittade jag vårat lilla mys-monster imorse :)





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR