Onsdag

Hej.

Nu är det ett helt år tills jag fyller år igen :( haha. Men det blir ganska mycket firande i helgen. Det blir middag hos mamma på lördag och fika här hemma hos oss för båda våra familjer och släkt på Söndag :).

Men igår var mamma här och kollade på DH och då hade hon med sig 2 presenter så får jag nån till i helgen :) Jag fick en färgglad och rolig pasta och ett gäng nycklar.. haha låter lustigt va :P Jag har kollat på dom när vi var på den affären tillsammans osså fick jag dom nu :) Vi fikade och kollade DH som sagt och sedan åkte hon hem. I övrigt var det en helt vanlig dag.

Idag har jag varit en sväng bort till Kicki och skrivit klart våran rapport, skönt! Men vi väntar tills imorrn med att skicka in den ifall att man skulle komma på nått fantastiskt osså är det för sent för att man har skickat in den.. det vore tråkigt :P.

Ikväll ska vi åka och handla allt som behövs till allt jag ska baka innan söndag, hur ska jag hinna allt jag tänkt? Sen kanske vi även tar en sväng förbi nya dollarstore, vi orkade inte åka dit igår om det skulle vara sådär svinigt med folk för att det var öppning igår. Sen har jag lite projekt på gång som jag gärna skulle ha klart tills söndag också så ja, full rulle!

Ha en super bra kväll nu :)

Jag tycker att det är jätteroligt att få sånt här, problemet är bara att jag inte vill använda det för det är så fint där det står:P


Nycklarna! Visst är dom häftiga?! Jag tycker dom är skitsnygga, lite gammal look sådär :)




Mumsan

Kan vi ta bort lappen...?

Hanna

Japp, det ska vi göra..




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR