Lördag, påskafton!

Hej där!

Då var det påsk afton och jag håller på och försöker hitta nånting att ha på mig och ska precis fixa håret. Jag och F ska om ett tag åka iväg till pappa för att käka middag och fira han i efterskott. Jag klippte F förut också så nu är han faktiskt himla stilig i håret :) ♥

Igår var vi på middag ute hos svärisarna, vi fick en förrätt som var en skagen toast, till varmrätt blev det grillad fläskfilé, potatissallad och beasås och sedan kikade vi på lets dance och åt efterrätten som blev bullar :D Allt var himla gott iallafall så tack för det.

näe, nu måste jag sätta igång med håret, hoppas att ni alla har en bra påsk och käkar en maaassa godis, det gör jag ;). Ha det bra och glad påsk! :)

Påskägget från mamma ♥





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR