Söndagkväll

Heej.

Vi har precis kommit in från en liten promenad med jonas och lukas, hundarna fick busa av sig och det behövde verkligen embla. Så nu är hon ny-duchad och fin och jag ligger under filten i soffan, värmen mina frusna fötter och f sitter vid sin dator. Innan promenaden så har vi sjutsat amanda till tåget och sedan åkte vi och köpte mat, blev kebabrulle :) Nu har godisskålen åkt fram och klockan 21 är det shutter island på tv som vi tänkte kika på.

Igår var det partaj med några gamla godingar från ica. Vi var hos micke och det var micke, dan, daniel, sara och jag. Killarna kollade på lite fotboll och sådär så jag och sara satt och spelade drick-spel för oss själva :P När klockan blev 00 fick vi sjuts in till stan där vi gick på All stars och drack cider och dansade till stängning, himla trevligt! :) När de stängde gick vi på kebabcity och käkade sedan blev det taxi hem. Klockan var strax efter 4 imorse när jag gick och la mig, det var ljust ute, ganska härligt faktiskt :)

Imorrn blir det lite plugg hemma hos kicki, vi ska planera ett rollspel inför seminariet på tisdag. Näe, nu ska jag fortsätta smälla i mig godis och kolla på tv, ha en bra kväll!

Jag och Sara fastnade på en mingelbild! haha






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR