Fredag

Heej!

Nu var det ett tag sedan jag skrev, har haft fullt upp i veckan och helt enkelt glömt bort att blogga.

Men jag har varit i skolan mån-tors, tidigt alla dagar utom måndag så man har varit lite slut eftersom att man är lite ovan tidiga mornar. Men det har gått bra ändå, ny kurs som sagt och den känns mycket bättre än förra, politikkursen.

Igår hade vi kort dag i skolan, slutade 11 och då åkte jag direkt ut till birsta och satt på charm med Jonna och fika och surra i 3 timmar! Mycket trevligt. Sedan på kvällen var jag ut på birsta igen med mamma för att hon skulle shoppa lite. Sedan åkte vi hem till henne och jag fick hjälp med att färga utväxten, väldigt tacksam för det! Sedan kom grabbarna hem från hockeyn så då blev det lite fika sedan åkte jag och F hem. Våran gamla frys blev såld i onsdags också, himla skönt att slippa ha den ståendes mitt i köket :P. Blev även himla lättad när jag fick brev från skatteverket om skatteåterbäringen, jag får tillbaks.. och jag har faktiskt aldrig fått tillbaks så mycket, så det var passande :).

Imorse var jag på en intervju för sommarjobb. F har tagit ut en semesterdag idag så han sjutsade ut mig(intervjun var på alnön) och sen väntade han hos sin mamma och pappa medans jag hade intervjun och sedan kom han och hämtade mig, vi åkte till stan och fixa lite grejjer. Sedan åkte vi hem och käkade lunch och sedan satte vi igång och städa, vi har städat på riktigt idag, dammsugit,torkat golv, rensat bland massa grejjer under sängen, släng en massa skit, torkat ut kökslådor, skurat toa, handfat och resten av badrummet. Så nu är det rent och fräsht till helgen vilket är så skönt :) Vi blev ganska nyligen färdiga med städningen så nu har vi nyss fikat, vi köpte med oss lite go´fika från stan ;) Så vi haft en bra dag och ska fortsätta med det nu, hoppas att ni andra också har en bra fredag! :)







NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR