29 mars 2015

Här i norrland bjuds det idag på trist väder. Det är grått och regnigt. Så jag är mäkta glad att jag får sitta inne en dag som denna. Just nu sover lilleman på balkongen, F är på birsta med en kompis och här sitter jag, i mina nya söta pyjamasbyxor med hjärtan på. 
 
Vad har då denna helgs aktiviter beståt av? Ja, ifredags eftermiddag var jag och klippte mig, det var verkligen på tiden och väldigt skönt att bli av med de slitna topparna, det blev inte så mycket kortare, mest bara fräschare. Nu saknas bara lite fräsch färg på det så är det tipptopp. Igår var det lördag. Milian bestämde att vi skulle kliva upp klockan 06, så det gjorde vi. Sedan tog jag, Milian och mamma en promenad ner på stan och shoppade lite, köpte fika och F kom och hämtade oss och vi alla åkte hem till oss och fikade på balkongen. På kvällen var vi bjudna på middag hos F syster. Vi var hemma lagom tills den nya Beckfilmen började på tv och en stund efter den blev det sängen. 
 
Igår var vi också på ikea och planerade kök. Vi har ännu inte bestämt om det blir nytt just nu men vi ville kolla vad det skulle kunna komma att kosta. Och det blev faktiskt mindre än vad vi hade räknat med. Det som är bra med att köksplanera i ikeas eget program är ju att allt kommer med i priset.. socklar, ben, täcksidor och sånna tråkigheter som man själv inte tänker så mycket på. Så verkligen allt ingår i priset. Så vi får helt enkelt se hur det blir, om det blir nytt nu eller om det får vänta, men nu vet vi iallafall att det inte blir så fasligt dyrt.
 
Nu ska jag plocka lite här hemma och sedan slänga mig i soffan tills lilleman vaknar :) 
 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR