Helgis

I helgen va jag hos mamma, i fredags efter skolan åkte jag till älskling och va med han sen skulle han klippa sig så vi åkte till frisören och efter de åkt vi och köpte en bakelse,en sockerkringla och en chokladboll : ) Hihi , sulle :P . Osså åkte vi hem och åt dom sen sjutsade han hem mig runt 5 för då skulle mamma hämta mig :P . På kvällen åkte jag till Emma, vi tittade på tv och åt ostbricka :P sen åkte jag hem . Lördag va jag och emma på stan , köpte ett till par skor,andra paret den här månaden :D känns bra!! Senare när jag va hemma då åkte mamma och leffe på middag i njurunda så då skulle bara jag och sebbe äta och då kom Älskling :) Vi tittade på tv och myste i soffan sen skulle han hem typ 11 för han skulle upp tidigt och då fick han sjutsa mig till Emma för där vare fest :D ganska bra med folk, emma,sofie,anneli,fanny,angelica,jonas,linus,linus,simon,einar,tomas,sabina,olle.. aah,va vell dom :P :) Och ungifär klockan 02.30 - 3.00 åt vi tacos och 3.30 ringde jag bror för då skulle han hämta mig :P va hemma 4 och la mig 5 :P . Sen i går gjorde jag inget,hemma bara, åkte till pappa sen kom älskling osså tittade vi på parlamentet och vallander ochmyste som vanligt :) hihi .

image2





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR