Christmas : )

Yees,igår vare jul afton,och jag vaknade upp brevid älskling : ) Wonderbar!
Sen vid halv 12 sjutsade han mig till pappa så jag kunde hämta kläder sen lämnade han av mig hos mamma.
Kl 2 typ åkte vi ut till leffes farmor. De va jag,mamma,bror,leffe,leffes mamma och pappa,leffes farmor och leffes bror.. och ihza såklart ;) Jag och brorsan kollade på jerry springer :P sen lite på kalle sen käka vi julematen :P och klockan sex va vi klar med maten typ.. sen öppna vi julklappar,fick mycke roligt den här julen :)
- En drinkbok
- En parfym + hudkräm
- En hudkräm + sminkbortagning + necesär
- En shaker
- presentkort
- Pengar
Tack alla för de : )

Sen åkte vi hem vid 11 eller nått, och kl 00 kom älskling och hämta mig osså åkte vi hem till dan och spelade Gitarr hero ;P Men vid 2 då va vi så trött så då åkte vi hem och sov :)
Och imorrse fick jag en julklapp av älsklings mamma och pappa,presentkort på Kicks :)
Osså fick jag min julklapp av älskling,hade ingen aning va de va :P eller.. ;) De va en parfym :) ( som jag hade pekat ut  )


 1.Världensbästa mamma : )  ,  2.Jag och bror delar ut klappar  ,  3.Leffe och ihza  ,     4.Min hög : ) 
 1 2  3 4






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR