Lilla Julafton :)

Imorse vare faktiskt jag som tvingade upp älskling,för en gång skull ;P
jag va så hungrig för jag hade inte ätit nån middag igår så då vare dags för frukost ;P.
Sen vid 1 eller nått åkte vi in till stan för han skulle köpa nått ( nu kommer jag inte änns ihåg va de va men de gör inget :P ) och sen träffade vi älsklings mamma och pappa så dom bjöd oss på Mcdonalds,Chicken Gourmet,mumma! : )
Och sen skulle jag hitta en julklappa åt dom,hans mamma och pappa alltså men jag kom inte på nått så
då blev jag sur och då går allt över på älskling :P men vi åkte till ikea och gick runt och leta men kom inte på nått men sen hittade jag grill bestik ;D och älskling sa att dom inte hade några sånna så då fick de bli sånna ;) då blev allt bra igen och jag blev lugn ;P Osså fick man ju lite rabatt eftersom att de va på brorsans jobb ;D



Och nu ikväll har vi haft lilla julafton här hemma hos pappa : )
eftersom jag och bror ska va med mamma och gänget imorrn : )
 Så vi åt lite julmat och fikade och tittade på bingolotto ;P
men först tittade vi på lite kalleanka jul,fast de va nått kalleanka som vi aldrig har sett förut,inte de som går på julafton. Pappa hade ladda hem de och de va ganska roligt : ) :P
Och jag tror aldrig att min lilla lillebror har sjungt/skrikt så mycke som idag,och spelade gitarr gjorde han åh :P
Osså spelade han hokey med typ en golfklubba och en tomte som puck,osså bara för att han har sett jocke(andra bror) spela så mycke så skriker han "Jocke.. JÄVLAR" hela tiden :P Och han är 3 :P.
Sen öppna vi julklappar : )
Jag fick mina önskade Martini glas : )
och lite pengar och så där : )

 






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR