Shoow : )

Yees,idag har jag och fia varit på julshowen med Danceworld,åkte hemifrån 3 och var hemma igen vid 8 :P .
Vårat nummer var i andra akten i slutet så vi fick titta på typ hela showen innan vi skulle upp. Och när vi skulle upp så blev typ alla "kissis" och skit nervösa och dom innan oss hade så långt nummer så då stog vi i trappen på väg upp till scenen och blev ännu mer nervösa :P . Men de gick bra :D så jävla kul.
Och imorrn ska vi dit igen :) fast lite tidigare imorrn : P Så då kan jag inte sova till halv 1 som jag gjorde idag :P Hård kväll igår,kom hem vid halv4 ;) men de va kul,fia skulle ju inviga kroglivet ;P De gick också bra!

Föresten, Jeff buckley - Halleluja,en av de vackraste låtarna jag hört : )


Sofia

det gick mycker bättere idag (söndag) skit skoj det var :D yeah!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR