ZZzzzZZzzzzzZ

Igår va de ganska roligt i restaurangen på skolan , vi hade ju såklart julbord,och de va ett sällskap som hade bokat hela matsalen , 65 st blev dem. Slutade 21.00 tror jag klockan va, då gick jag upp till jonas där älskling va sen åkte vi hem till han och sov : ) Och imorrse sov jag till 11 , obeskrivligt skönt : ) va ju "ledig" idag,hoppade över ända lektionen som va bild.  Halv tolv kom älskling hem och skulle sjutsa hem mig och sen skulle han till tandis och laga :P När jag kom hem gick jag och träna sen nu är jag hemma och ikväll är de träning .

Imorrn kväll ska jag med älskling och hans jobb på julbord på Medvind,
VAFAN SKA MAN HA PÅ SIG??
tycker inte om sånt här , jag har alltid så svårt att bestämma mig :/ 
Har hittat på två förslag..

 Denna,ser lite genomskinlig ut men jag ska ju såklart ha nått under.
eller..
Detta,fast kanske med en röd skjorta under istället för den röda klänningen på bilden :P.

sen har jag inte hittat så mycke mer roligt.. suck.


ille

Kolla gärna in den nya kändisbloggen om du får tid över :)


Blogg: http://kandisarochskvaller.blogg.se



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR