Turkiet : )

Jaah,Kom hem i söndags, va där en vecka och de va skööönt :) Första dagarna 30-35 grader och dom två sista 40-45 grader ;) NICE! Vi va på stranden varje dag förutom en då vi låg vid poolen :P Och ute och åt på olika mysiga resturanger alla kvällar utom en då vi åt på rummet,pasta och nån sås, gott de med :) Ute och shoppa nästan varje kväll tror jag :D Tog en drink en kväll och så. Parasailing, flygga uppe i luften efter en båt, såå coolt de va :) Jag brände mig i ansiktet och fick två brännskador som som tur är,nästan har gått bort nu . Flgnar på alla ställen man kan tänka sig nu typ :P men vafan de fåre vell vara värt att ligga där och steka :) Osså va vi såklart på Hamam(turkiskt bad,med dom röda dukarna runt sig) på tisdag morron, skrubba och skumma och massage ;)  Och när vi skulle hem på söndagen blev de ändrade tider ,vi skulle igentligen vara hemma kvart över 9 på morronen på söndag, de slutade med att vi va hemma 6 på kvällen :P haha menmen :P . Sen fick jag träffa min älskling som jag hade saknat sönder :/ :P har fan inte varit utan han en hel vecka sen vi träffades :/ så nu är jag tillbaks :P

image6
image7
image8


fia

vill vara brunare än dig :D


Blogg: http://buuusig.blogg.se



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR