Chips-måndag..

Haha,idag efter skolan skulle jag träffa fia,osså när vi hade gått runt och kikat lite på affärer så bjöd hon mig på middag på Mcdonalds :D haha mumma. Sen gick vi och köpte chips och dipp på ica sen sprang vi till bussen men missade den :P så vi vänta och vänta, osså åkte vi hem till mig åt chipsen och tittade på tv :)
och av nån anledning kände sig fia tvingad att slänga min tv dosa i dippen :D HAHAHAHA de va inte med vilje men de va jätte fult :D den blev jätte kladdig och när vi satt och torkade av den med papper så sa fia "Vi kanske ska ta lite vatten med papper på" HHAHAHAHA :D jaag kunde inte sluta skratta,lät så fult :D -Rättning; papper med lite vatten på!! :D haha 
Sen vid kvart i 8 typ åkte hon hem och jag gick och träna :P och nu är jag hemma igen och gör ingenting,funderar på att sova tidigt för de är så tråkigt att bara sitta :P aja,vi får se.

Föresten ,fick VG på nationella i engelska :D Hihii, stoltis ;)!!


Fia

HAHAHA det var så fult :D


Blogg: http://stumpelinan.blogg.se



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR