: )

Igår var jag och fia med på "Summertime" danceworlds vårshow :D Vi kom dit vid 1 osså började showen 2, vårat nummer var i andra akten(asså efter pausen) osså 2 nummret :) första gången gick inte så bra,när vi stog och skulle gå in på scenen så va en av tjejerna borta, den 5:te ,vi va bara 5 skulle va 6 igentligen men den sjette kom aldrig :P sen kom den femte precis osså gick vi in och jag tror 4 av 5 missade första stegen så de blev lite fel i början :P men sen gick de bra och efter de va de bara och vänta till showen va slut,då satt vi ute och käkade vi mackor :) sen vare bara och vänta tills nästa show började,den började 5 , och den gången gick de mycke bättre för oss och de va jätte kul :D jag och fia gick på toa nååågra gånger, vi va så nervöös :P haha. 
Sen efter kom älskling och hämtade mig osså åkte vi till ica på alnö och köpte godis osså ner på pizzerian och köpte kebabtallrik :D osså hem till han och käka osså tittade vi på MrBean, när han utomlands :P lite rolig :P . Sen sov vi och idag har vi bara slöat och han sjutsade hem mig vid halv 7 typ, saknar dig redan bubbis : / : ) Älskar dig. 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR