Helgen

I fredags vare ett halvår :) hanna ( L ) Isac :) hihi . Vi åt middag hemma hos mig med mamma,leffe och sebbe :P fläskfille och pärer ;) Sen åkte vi till videoteket och letade nån film osså träffa vi peter,nette och dan osså hyrde vi nån tönt film,Temtation island.. de va isac som valde :P osså såg vi den med mamma och käka chips och sånt och myyste :) sen åkte han hem vid 00 :(

Och lördag, då satt jag bara hemma,va och handla mat med mamma och sen på kvällen gick jag på bio med Fia och natta :) vi såg spindelmannen 3 , jag har inte sett ettan eller tvåan :P haha men den va ganska bra. Osså i slutet hörde man hur fia och natta satt och snyfta, när en dog.. hahaha de tyckte jag va jätte kul :D osså vare kul att fia va jätte kissnödig och gick inte för hon ville inte missa osså satt hon drack upp colan ändå :D Osså träffade jag mohammed,mekbeb och hani , dom tyckte jag såg glad ut :) länge sen nån sa så :P . Osså va ju älskling på filmen som gick en halvtimme senare så när våran va slut så väntade vi på han,sen sjutsa vi hem tobbe osså jonas äääända ut till suråker.. SEN hem.. och jag tittade på hitta nemo och han sov :( :P osså när vi vaknde imorse så åt vi rostbiff och potatissallad till frukost :D mums. Ett halvår nu, va mysigt :) Jag älskar dig sååå mycke :) Du är bäst!






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR