1år : )

Ett år med min älskade älskling : ) De finns inget bättre än dig :) 
så i lördags blev jag bjuden på middag på chats av älskling. 
Satt och myste där i typ en och enhalv timme : )
Sen åkte vi till jonas nya lägenhet en snabbis sen åkte jag,älskling och dan till selånger kyrka och tände ljus hos farmor och carina och sen åkte vi till skönsmons kyrka och tände hos deras gammelmormor ( eller vem de va :P )
 sen åkte vi och köpte chips och dricka och hem till jonas igen och tittade på "Fun with dick and Jane" tror jag den hette :P ,den hade sina roliga stunder ;P . Sen åkte vi hem och sov : )

Jag älskar dig sååå mycke : ) du är underbar och sötast och allt :)
Jag älskar dig föralltid! ( L )



Sofia

tände du ljus åt mamma? :O :') gullunge!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR