Snöig tidig shopping fredag : )

Idag snöade de och regnade när jag gick till skolan vid 8,så jag hade stan snyggaste paraply över huvet,ett gult med stora blåa prickar,stolt svensk? :P Osså hade vi bar teknik på morronen och fick smaka på 5 olika likörer ;) och sen visade de sig att läraren på nästa lektion var sjuk så då kom vi överens med läraren på sista lektionen att vi inte skulle ha nån lektion :D Så vi slutade 10.30 istället för 15.50 ;) bra gjort!!
Så då gick jag och sofie på stan och jag köpte min halsduk som jag hade hittat :D osså ett vanligt linne och en BH ;) Och sofie köpte en massa saker :P haha. åh just ja,jag fick linnet billigare så då köpte jag hårsnoddisar också :) Sen åkte vi hem till sofie och lagade mat, pasta med skinksås ;) och sen nu kom jag nyss hem.
Ska nog vara med fia ikväll : )





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR