Vanlig sketen torsdag..

Ja,eftersom att jag jobba kväll igår i resturangen så var jag "ledig" idag men efter som jag har valblock(tråk-bilden) så är jag inte ledig,BAJS. Och den där jävla lektionen börjar 3,så tills tre är jag ledig och de känns så fruktansvärt onödigt att åka in för den lektionen,så jag har hoppat över den nån gång men inte idag. Sov hos älskling också.
innan jag gick till skolan så träffa jag bror min så vi gick ett varv på stan sen gick jag själv,hittade en tröjja på Lindex,hör och häpna :P , intemin stil men jag tyckte den va så söt : ) Kanske köper den imorrn eller nått, osså hittade jag en halsduk på Gina,jätte mysig så den måste jag nog också köpa imorrn :$ :P . Osså hittade jag ett par örhängen som jag vill ha och dem var ju inte så himla dyr heller :D .

Och nu snart ska jag ner till träningen,Jippi, höjd punkten på torsdagar LÄTT! :)





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR