GRATTIS !! : )

.. Till mig ;) idag fyller jag 18 år ;) morgonen började hos Älskling : )osså klev jag upp typ när han åkte till jobbet så typ 06.45 , osså åkte jag till skolan halv 9 började 9,och när jag kom till skolan visade de sig att jag var den enda som inte hade varit i disken så självklart åkte jag på de på min födelsedag :/ :P Men de va kul enda , dom i köket sa grattis hela tiden och sjöng osså gjorde dom en tårta som jag fick ta med mig hem, "Hanna 18 år" stog de :P haha :D. Sen åkte jag hem och då fick jag kycklingsallad till middag :) sen kom älskling till mig osså fikade vi tårta :) och jag fick blommor av han : ) fiiina va dom :) ( L ) men den andra presenten ska jag få senare : ) Osså sjutsade han ner mig till träning vid kvart i 8 osså där fick jag min present av fia :) HIHI. "va kan de va?" ;P :D . Och nu är jag hemma och min födelsedag är snart slut : ( tråkigt.
Och i tisdags firade vi hos mamma : )
Och i förra helgen firrade vi med mormor och leffes mamma och pappa och farmor.
Så jag har fått lite allt möjligt , tex ,
Kokböcker
ljusstakar
trisslotter ( vann på ena ;) )
Hudkräm
Parfym
hårband
Pengar
blommor
plattång
mössa
Osså kanske jag ska göra en piercing som jag ska få av älskling : )
Osså ska jag göra en tatuering som jag ska få av Mamma : )
TACK ( L )

 tårtan som pappa gjorde ;)

 tårtan jag fick på skolan ;)


Sofia

GRATTIS IGEN :D haha


Blogg: http://buuusig.blogg.se



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR