Ååh,

Jag orkar inte med min klass,den är så invalid, SUCK.
Tänk va skönt de ska bli när man inte måste gå med dom nå mer.. efter studenten :) Fattar inte änns varför folk får bli så, de är ju bara irriterande :/
Och onödig lektion, Gastronomi, den är så onödig, "läran om mat" Hitills har han inte sagt nått som man inte redan visste och ändå är lektionerna på 2 timmar och 20 minuter :/ Suck. Och nu har vi fått nått arbete vi ska göra, jag är med emma,jonas,linn och sofie och fick i uppgift att vi skulle göra en oktober fest,utomhus i sthlm för tyska ambassaden, haha. Aa,de är ju lite kul iaf,och fixa meny och ställe och underhållning till de är vel lite roligare än att han ska stå och prata hela tiden ;D hihi.
Aja,glöm skolan .. nu ska jag till älskling :D


Sofia

hahaha :D


Blogg: http://buuusig.blogg.se



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR