Fredrik

För 1år och typ 3månader sedan träffades vi för första gången, då trodde jag aldrig att vi skulle bli tillsammans.
Sen när vi började umgås så märkte jag att du va allt jag ville ha,du va så mysig så jag kunde inte motstå dig :/ : )
Och en dag,4 november,blev vi tillsammans : ) och vi har haft ganska mycke uppochner men vi har klarat allt och de ska vi göra också : ) för jag vill vara med dig föralltid! : ) Du är de bästa jag har. ( L )

Har ni någonsin känt att när man lägger sig brevid nån osså lägger man sig närmare,så nära som man egentligen kan komma fast ändå känns de som att man kan komma närmare? Har ni någonsin känt att ni vill inget annat än att förklara hur mycke man älskar en person men de går bara inte,att de finns inget sätt som är tillräckligt,finns inga ord? Har ni någonsin kännt att de är liite svårare att somna utan den här speciella person brevid? Har ni någonsin kännt att de finns inget bättre?

De har jag..




Love can touch us one time,and last for a life time






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR