Helgen..

Ja,ifredags kom jag hem vid 4,käka lite mat och sen kom bubben och hämta mig : ) Sen åkte vi hem till han och klockan halv 9 då hade vi borstat tänderna och va redo att sova :P haha,men då tyckte vi de va llite tidigt ändå så vi såg den nya beck filmen - "de tysta skriken" tror jag den hette. Ganska bra. Vakna typ 9 på lördag, in till stan och köpte en grejj till bilen och sen hem sen in till stan igen för att köpa en till sak till bilen :P haha sen körde vi lite metanolbil med carlgren men sen gick hans bil sönder så då åkte vi hem,åt lite mat och tittade på nya svenssonsvensson,de va inte speciellt bra tycker jag :P , och sen typ vid halv 9 åkte vi och köpte godis,chips och dricka och skulle hyra film av fia men vi hittade fan ingen bra :P haha , osså åkte vi till sofies nya lägenhet och åt rabarberpaj och chips och godis och kolla på tv med sofie och fretta,vid 00 åkte vi hem.
Idag fick jag äntligen som jag ville så vi låg kvar och drog i sängen till 11 typ :D myyysigt. Osså åkte vi till dan , han skulle se hur bilen gick och stackarn måste hoppa runt på krycker i 6 veckor :P , och sedan åkte vi typ hem åt mat och myste lite sen sjutsade han hem mig : (  Jag älskar dig bubbii.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR