Invigning

Idag har jag och Emma varit på invigningen av hospice uppe vid sidsjön,och varit "mingel-servitriser". Dom skulle hämta oss runt 12-halv ett men klockan halv 11 ringde dom till Altinska och sa att dom skulle hämta oss på direkten. Så då åkte vi upp dit och började förbereda,de va jätte fint och stort där :) Sen kom Drottning Silvia klockan två osså hälsade hon på alla och sen höll hon och några till tal osså sjöng en kör som kjell lönnå(vet inte hur de stavas) va med i. Sen skulle jag och emma ut med moserande vin på bickor och jag fick servera Drottningen :D hahah :P. sen vare bara att gå runt och mingla :P sen klockan kvart över 5 typ fick vi sjuts ner till stan sen sjuts därifrån av emmas mamma. Och nu är jag hemma och ganska slut men de är träning om typ 2 timmar så de är bara köra på ;)





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR