Lördag kväll

Igår va vi hos sofie och skulle äta middag,
när vi kom dit så hade vi ingen is till drinkarna så fredrik och fredrik
fick åka ner till Mcdonalds och hämta is där :P haha.
 sen hade jag glömt glassen till marräng svishen hemma så då fick
dom hämta de också :P .
Sen när dom äntligen kom tillbaks så åt vi,
De va gott..men de va så jääävla starkt :P
vi kan då aldrig lyckas helt med nått menmen :P
tror de va vitlök i allt ;P .
Sen tittade vi på svenssonsvensson och en gjorde vi marrängsvishen,de va gott :)
och äntligen fick du din marrängsvish älskling ;D .
 tänkte på dig när jag kom med förlaget ;)
sen tittade vi på tv och helt plötsligt blev jag så jävla trött,så jag somnade nästan där i soffan.
Och fretta somnade! haha :P .
Så tror klockan va typ 22.30-40 när jag och älskling åkte hem ;P Yeeah.
Men de va mysigt så länge vi va vakna iaf ;P .

Imorrse vaknade vi typ 9 :/ åt frukost,waxa skotern :P och sen typ inget.. och vid 3 sjutsade han hem mig,
jag vill aldrig hem när jag är med dig igentligen.. :/ menmen.

Och imorrn tar man sovmorron till typ 14.10 eller nått ;) .





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR